Individuaaljooksu kasulik info

Enne individuaaljooksul osalemist tutvu alloleva infoga.

Individuaaljooksu periood: 1. mai - 9. mai 2021

Distantsid: 42, 21, 10 ja 5 km (korraldaja poolt tähistatud rajad stardi ja finišiga Tartumaa Tervisespordikeskuses) 
Spordialad: jooks, kõnd

Kuidas osaleda?

1. Vali individuaaldistants ja registreeri. Soovi korral saad algselt valitud distantsi meie iseteeninduses muuta kuni 8. mai kella 17-ni.

2. Kõigi nelja distantsi start ja finiš asuvad Elvas, Tartumaa Tervisespordikeskuses.

  • Rajad on looduses tähistatud, kaardid leiad SIIT.
  • 42 km distantsil läbitakse 21 km rada kaks korda. NB! 42 km ja 21 km distantsid läbivad stardi- ja finišiala mitu korda, jälgi märgistust!
  • Parkimine Tervisespordikeskuse juures on tasuta.

3. Broneeri endale stardiaeg. Aja broneerimine on vajalik jooksjate maksimaalseks hajutamiseks ning selleks, et saaksime tagada kõigile soovijatele ajavõtupulga.

  • Individuaaljooksu saad läbida 1.-9. maini, iga päev kell 10-20. Planeeri distantsi läbimine selliselt, et start ning finišeerumine jäävad sellesse kellaajavahemikku.
  • Kui Sinuga koos on rajale tulemas ka teised pereliikmed, broneeri iga registreeritud osaleja nimele stardiaeg eraldi, meiliaadress võib olla ühine.
  • Broneeringusüsteem saadab e-postile kinnituskirja, milles on ka vajalikud lingid juhuks, kui soovid valitud aega muuta või tühistada. 
  • Täpsemad juhised avanevad broneerimissüsteemi aknas. 
  • Broneeri stardiaeg SIIN

4. Enne rajale minekut väljastame finišikaare kõrval asuvast maratoni infopunktist stardinumbri ning SI-ajavõtupulga. Infopunktist saad küsida korraldajate abi raja, ajavõtu või muudel jooksu puudutavatel teemadel.

5. Osavõtt toimub omal riisikol.

  • Tule starti ainult siis kui tunned ennast täiesti terve ja puhanuna. Võta kindlasti rajale kaasa mobiiltelefon. Nii saad vajadusel helistada, samuti saavad sinuga kontakti lähedased ja korraldajad. 
  • Märgates terviseprobleemiga inimest, palume helistada hädaabinumbril 112. 
  • Tavaliiklus ei ole suletud. Ohutuse huvides on kohustuslik täita kõiki liikluseeskirju. 

6. Ajavõtt toimub elektroonilise kaasaskantava SI-ajavõtupulgaga.

  • NB! Kui kasutad enda ajavõtupulka, tuleb see samuti infopunktis registreerida.
  • Enne starti pead pulga sisestama vastavalt tähistatud nullimis- ja kontrolljaama.
  • Stardis sisesta pulk jaama. Kui kuuled piiksu, võid startida.
  • Rajal võid kontrollpunktides SI-pulka jaama kohal viibata (pead kuulma piiksu).
  • Finišis viipa uuesti SI-pulka, et distantsi lõpetamine fikseerida (pead kuulma piiksu).
  • Tagasta pulk korraldajale, ka isiklikult SI-pulgalt tuleb tulemus laadida maha maratoni infopunktis.

Lisaks stardile ja finišile on: 

  • 42 km distantsil 14  kontrollpunkti, mis asuvad raja järgmistel kilomeetritel: 1,5 km ; 4 km; 6,2 km ; 8,8 km; 13,3 km; 17 km;  20,3 km; 22,7 km; 25,2 km; 27,4 km; 30 km; 34,3 km; 38 km; 41,3 km.
  • 21 km distantsil 7 kontrollpunkti, mis asuvad raja järgmistel kilomeetritel: 1,5 km; 4 km; 6,2 km; 8,8 km; 13,3 km;  17 km;  20,3 km.
  • 10 km distantsil 4 kontrollpunkti, mis asuvad raja järgmistel kilomeetritel: 1,3 km; 4 km; 5,8 km; 9 km.
  • 5 km distantsil 2 kontrollpunkti, mis asuvad raja järgmistel kilomeetritel: 1,5 km 4 km.

Kontrollpunktide asukohad leiad rajakaardilt. Kuidas SI-ajavõtt töötab, vaata üle videost.

7. Tartumaa Tervisespordikeskuse pervesauna juures (stardi/finišialas, ühtlasi 42 km ja 21 km raja ääres) asub iseteeninduslik joogipunkt. Lisaks on täiendav joogipunkt 21 km raja 13,3 km-l ning 42 km raja 13,3 ja 34,3 km-l. 

8. Lõpuprotokollis avaldame distantside kaupa kõigi osalejate, nii jooksjate kui ka kõndijate, tulemused koos ühtse paremusjärjestusena, kuid võitjaid välja ei kuuluta ega autasusta. Individuaaljooksul kehtivad ausa spordi põhimõtted - auto, jalgratta vms. mootori- või inimjõul liikuva transpordivahendi kasutamine ei ole lubatud.

JOOKSVAID TULEMUSI VAATA SIIT.

9. Distantsi lõpetanutele on autasuks nimeline diplom ning maastikumaratoni medal

10. Individuaaljooks kuulub Kuubiku sarja ning sellel osalemine läheb arvesse hooaja lõpus sarja medali, diplomi ning meene väljastamisel. Tulemuste alusel arvutatakse ka Kuubiku punktid (42 km kuuele paremale ei arvestata boonuspunkte).

11. Osalemine individuaaljooksul läheb arvesse ka Tartu Maastikumaratoni hõbe-, kuld- ja saadikumärkide arvestuses. Märgi saad küsida distantsi lõpetamisel infopunktist, aga ka hiljem meie büroost või eesseisva ürituse võistluskeskusest.

12. Jaga oma maratonikogemust ka sotsiaalmeedias! Märgi meidki postitusse ja kasuta #tartumaraton. Nii leiame sind üles ning saame sinu kogemust jagada ka oma kanalites!

13. Raja läbimisel hoia teiste osalejatega mõistlikku distantsi! Tõbisena jää koju!

Individuaaljooksu juhendit vaata siit!