10 soovitust virtuaaljooksuks

24.04.2020

Foto: Adam Illingworth

Alternatiivsed virtuaaljooksud on karantiini-tingimustes muutunud tavapärasteks ning toonud uudse võistlusformaadi juurde mitmeid, kel varem sarnane kogemus puudus. Ka kevadine suurim jooksuvõistlus, Tartu Maastikumaraton, korraldatakse tänavu virtuaaljooksuna. 1.–17. maini toimuval võistlusel on kavas tavapärased võistlusdistantsid viiest kilomeetrist täispika maratonini.

Alljärgnevalt lihtsad nõuanded mugavamaks virtuaaljooksuks:

1. Vali endale sobiv jooksurada. Jooks ei pea toimuma originaaltrassil. Virtuaaljooksule võid startida ka kodu eest trepilt ning läbida võistlusmaa enda lemmikrajal.
2. Virtuaaljooksu pikemaid distantse on kergem läbida, kui see kulgeb lühemal, näiteks 5, 7 või 10-kilomeetrisel ringil.
3. Lühemal ringil joostes saad jätta veepudeli raja äärde põõsasse. Võid kutsuda appi sõbra, kes sind rajal kokkulepitud ajal ja kohas vee ja/või geelidega varustab.

Pikemalt loe Marathon100 veebist.