Kevadise jooksumotivatsiooni leidmine – viis lihtsat soovitust

09.04.2019

Me kõik ju teame, et jooksmine on tervisele kasulik, põletades kehale talve jooksul kogunenud rasva, võimaldades mahtuda ootamatult väikseks jäänud riietesse ning pannes kehas liikuma õnnehormoonid ehk endorfiinid. Ent vaatamata sellele ostame me väikeste riiete asemel lihtsalt number suuremad ja käime tossudega pigem tööl, kui jooksmas. 

Kuidas leida üles talve jooksul kaduma läinud jooksumotivatsioon? Järgnevalt viis lihtsat soovitust, mis peaks aitama kergemini liikuma saada.

Esimene soovitus: pane ennast kirja mõnele kevadisele jooksuvõistlusele! Mida varasem võistlus, seda parem! Lihtsustatult: mida lähemale jõuab jooksuvõistlus, seda suuremaks kasvab motivatsioon – kõige tugevam motivaator on ju hirm! 

Teine soovitus: pane ennast kirja võistlusdistantsile, millest sa ilma treenimata jagu ei saa!

Maikuine Tartu Maastikumaraton sobib jooksumotivatsiooni üles leidmiseks väga hästi. Võistluseni on 5 nädalat aega, mis on piisavalt pikk aeg enda vormi viimiseks, kuid samas piisavalt lühike aeg sundimaks ennast selleks valmistuma. 

LOE PIKEMALT MARATHON100 VEEBIST!