Ermo Tikk teeb jooksutrenni tööle ja koju joostes

28.04.2014

Ermo on 22aastane noormees, kes on tegelenud spordiga terve oma elu. 10 aastat tegeles ta kergejõustikuga, kuid nüüd võib teda näha Tartu CrossFiti treeringutes. Mees, kes läheb iga päev tööle ja koju joostes, osales viimati Tartu Jooksumaratonil aastal 2009, mil ta läbis 10km distantsi ajaga 0:37:19. Tänavu jookseb ta 23km distantsil. Üks oluline osa ettevalmistusest on tema jaoks kaks nädalat enne põhiüritust toimuv Ühistreening.

Distants: 23km

Eelmise aasta aeg: Ei osalenud, 2009 – 0:37:19 (10km)

Mis eesmärgil osaled SEB 32. Tartu Jooksumaratonil?

Osalen eelkõige treeningjooksu eesmärgil, kus ühildada tempokam jooks ja keskmisest pikem treeningdistants. See on üks kontrolljooksudest enne suvist hooaega, mis annab hetkevormist tagasisidet.

Kui palju jooksukilomeetreid on sel aastal juba kogutud?

Sel aastal on jooksukilomeetreid kogunenud ligikaudu 300km, seejuures sai jooksutreeningutega tõsisemalt alustatud aprillist.

Kuidas valmistud Jooksumaratoniks?

Spetsiaalselt ei valmistugi. Ettevalmistuse osas võib välja tuua krossijooksud, üldfüüsilise ettevalmistuse koos jõutreeningutega. Jooksutreeningud saavad osaliselt tehtud tööle ja töölt koju joostes.

Kellega koos lähed Tartu Jooksumaratoni jooksma?

Kindlat jooksukaaslast Jooksumaratonile ei ole otsinud.  Kindlasti leiab sealt sobiva tempoga kaasjooksjaid kellega koos distants läbida. Üritusele on tulemas ka mõned sõbrad-tuttavad, kellega on võimalik ühine jooksutempo kokku leppida.

Mida sööd maratoni hommikul?

Ma ei ole eriline hommikune sööja, seega väga põhjalikku menüüd ma kokku ei kavanda. Tavaliselt olen enne võistlusi hommikul söönud kausi putru ja mõne banaani.

SEB 32. Tartu Jooksumaraton toimub 11. mail. Registreerimine siin!

Samal teemal:

Elari Kõivik: Lähen Jooksumaratonil elamust saama