Registreerimine

1) Kuidas registreerida? 

Registreerimisvormil saab registreerida nii ühele kui ka mitmele üritusele korraga. Registreerimiseks on kaks võimalust:

  • Registreerimine koos konto loomisega. Soovitame sul registreerida Tartu Maratoni kasutajaks ja luua konto, kus saad hõlpsalt uutele üritustele registreerida ja kus leiad ülevaate enda olemasolevatest registreeringutest.
    NB! Vaid konto omanik saab registreerida gruppe, teatevõistkondi ja lapsi.
  • Registreerimine kontot loomata. Vali avalehelt meelepärane üritus, kliki ÜLDINFO nupule ja siis REGISTREERU. 

Ühe ürituse raames saad registreerida vaid ühele distantsile korraga! Poolelioleva registreerimise / maksmata arve korral ei saa samale üritusele uut registreerimist alustada. Arve tühistamiseks võta ühendust: tartumaraton@tartumaraton.ee.

2) Kas kasutajakonto loomine on kohustuslik?

Ei ole kohustuslik, kuid kasutajakonto loomisel on palju eeliseid:

  • Sinu andmed salvestatakse ja järgmine kord üritusele registreerides täidetakse sinu kontaktandmete lahtrid automaatselt.
  • Sinu laste andmed salvestatakse ja järgmine kord pole vaja enam lapse andmeid sisetada, tuleb valida vaid lapsele sobiv distants.
  • Sa näed oma olemasolevaid registreeringuid, tulemuste ajalugu, tasutud ja tasumata arveid.
  • Saad muuta oma profiili.
  • Saad muuta registreeritud ürituste distantse ja anda oma registreering edasi sõbrale.
  • Saad muuta oma grupi liikmete distantse ja vahetada ka registreeritud grupi liikmeid.

3) Kuidas luua kontot?

Kasutajakonto loomiseks vajuta kodulehel ülemises parempoolses servas LOGI SISSE nupule ja vali kõige alt KONTO LOOMINE. Täida korrektselt kõik kohustuslikud väljad. 

4) Mida teha, kui olen unustanud kasutajakonto parooli?

Vali LOGI SISSE ning järgi parooli taastamise juhiseid. Kui 5 minuti jooksul ei näi uue parooliga kirja postkastis olevat, kontrolli ka spämmi.
​NB! Kui parool ei saabu meili teel, siis on tõenäoline, et oled parooli loomisel sisestanud e-posti aadressi vigaselt või blokeerivad sinu meilikonto turvaseaded TM-i süsteemi saadetava automaatteavituse ära (seda võib ette tulla eriti Gmaili konto omanikel). Viimasel juhul soovitame lisada tm@tartumaraton.ee oma meilikontaktide hulka ja proovida seejärel uuesti parooli taastada.

Kui süsteem ei lase kirjaga saabunud parooli kasutades sisse, proovi parool klaviatuuril sisse tippida, mitte kirjast kopeerida. Automaatparooli saad pärast sisselogimist soovi korral iseteeninduses endale sobivamaks muuta.

Kui hoolimata korduvatest katsetest uut parooli ei tule, võta ühendust administraatoriga aadressil: tartumaraton@tartumaraton.ee.

5) Kas ma saan registreerimisvormil mitu osalejat korraga registreerida?

Jah. Pärast ühe osaleja andmete sisestamist ja registreerimisvormi kinnitamist saab nupu "Lisa järgmine" abil registreerida järgmisi inimesi ja saada nende kohta üks arve. See võimalus on vaid sisseloginud kasutajatel. Kui registreeritavaid on 10 või rohkem, kasuta iseteeninduses grupiregistreerimise vormi.

6) Mida teha, kui olen registreerinud interneti vormi kaudu ja maksnud osavõtutasu, kuid ei leia end registreerunute nimekirjast? 

Tõenäoliselt oled maksmise lõpus jätnud klikkimata TAGASI KAUPMEHE JUURDE nupule. Palun teata probleemist Klubi Tartu Maraton sekretariaati tartumaraton@tartumaraton.ee, lisades kindlasti ka andmed osavõtutasu maksmise kuupäeva kohta (võimalusel lisage maksekorralduse koopia). 
Teine võimalus on, et oled registreerumisel teinud valiku, et sinu nime protokollides ei näidataks.

7) Mida teha, kui ei saa automaatvastust registreerumise kinnitusega?

On tõenäoline, et oled registreerimisel sisestanud e-posti aadressi vigaselt. Võta ühendust administraatoriga aadressil: tartumaraton@tartumaraton.ee.

8) Minu tööandja soovib mu osavõtutasu kompenseerida. Kuidas saada makstud osavõtutasu eest tšekk / arve?

Kui sul on kasutajakonto, siis salvestatakse kõik arved ISETEENINDUSE alla. Kui sul kontot ei ole, aga sisestasid registreerimisvormil oma meiliaadressi, siis saadetakse sulle meili peale link maksekeskkonnale, kust on võimalik alla laadida ka osavõtutasu arve.

9) Tahame starti tulla terve klubi / ettevõttega. Kuidas oleks kõige mõistlikum registreerida?

Klubi või ettevõtte osalejate ühiseks registreerimiseks on vajalik luua kasutajakonto Klubi Tartu Maraton isteeninduskeskkonna kasutamiseks www.tartumaraton.ee.

  • Konto omanik peab valima lehe paremast ülanurgast ISETEENINDUS ja siis vasakult menüüst GRUPID.
  • Grupi registreerimiseks lae alla ja täida vastav Exceli tabel.
  • Faili üleslaadimisel kontrollitakse isikukoodide ja distantside korrektsust. Juba varem samale üritusele registreeritud isikute puhul annab süsteem veateate.
  • Registreerimise ajal saab valida ka esindatava spordiklubi/ettevõtte etteantud valikust. Juhul, kui valikus soovitud asutus puudub, saab selle lisamiseks saata soovi administraatorile.
  • Maksta saab nii arve alusel kui ka pangalingi kaudu. Arve saab võtta nii eraisikule kui ka ettevõttele. NB! Arve on vaja tasuda hiljemalt sellel märgitud kuupäevaks. St, kui registreerimine tehakse vooru viimasel päeval, siis tuleb tasuda samal päeval!
  • Kõiki tasutud ja tasumata arveid saab konto omanik iseteeninduses vaadata ja vajadusel alla laadida.
  • Konto omanik näeb iseteeniduskeskonnas gruppide menüüs enda registreeritud osalejaid ning saab neid ka ise ümber registreerida (vahetada distantsi või muuta isikut).
  • Klubi/firma osavõtjad võivad olla registreerunud individuaalselt, kuid sellisel juhul peavad nad registreerudes endale juurde märkima ka esindatava spordiklubi või ettevõtte (nimekiri etteantud valikus).

10) Kuidas osaleda klubi/ettevõttega punktiarvestuses?

Klubide ja ettevõtete arvestuses osalemiseks ei ole vaja muud, kui et klubi/ettevõtte esindajatel on profiilis või üritusele registreerimisel esindatav organisatsioon ära märgitud. Iga ürituse võistkondliku paremusjärjestuse selgitamisel liidetakse klubi/firma 5 parema osaleja punktisummad, mis arvestatakse K indeksi alusel (loe lähemalt SIIT).

11) Kuidas toimub ümberregistreerimine?

Ümberregistreerimine on osaleja nime ja/või distantsi vahetus.
Kuni 7 päeva enne üritust (Tartu Maratonil 21 päeva) saab nime ja distantsivahetust teha iseteeninduskeskkonnas tasuta, juurde tuleb maksta osavõtutasude vahe (lühemalt distantsilt pikemale muutes, pensionäri soodustus jne). Muuta saab nii iseenda distantse ühe ürituse piires, kui ka anda oma registreerimine edasi mõnele tuttavale. Nendeks toiminguteks peab registreerunud osavõtjal olema meie iseteeninduskeskkonna konto. Ümberregistreerimiseks avanevad võimalused ürituste vaates, kus iga registreeritud ürituse järel on ümberregistreerimisele viiv link. Edasi tuleb järgida instruktsioone.

Ümberregistreerimine on iseteeninduskeskkonnas tasuta kuni teise registreerimisvooru lõpuni.
Alates ürituse kolmandast voorust on isiku- ja/või distantsivahetust tehes ümberregistreerimistasu 10€ (+ osavõtutasude vahe, kui registreeritakse lühemalt distantsilt pikemale või mittekehtiva soodustuse puhul).

NB! Registreerimisvoorude kuupäevad leiad konkreetse ürituse üldjuhendist.

12) Kui veebikeskkonnas on ümberregistreerimine suletud, siis tuleb ümberregistreerumiseks käituda nii:

Ümberregistreerimiseks tuleb OSAVÕTUST LOOBUJAL saata sellekohane kirjalik teade Klubi Tartu Maraton sekretariaati tartumaraton@tartumaraton.ee ning teatada ka uue osavõtja andmed. Uus osavõtja tasub ümberregistreerimistasu ülekandega Klubi Tartu Maraton kontole või võistluskeskuses numbri kättesaamisel. Distantsivahetuse korral tuleb samuti saata kirjalik teade sekretariaati. 
Ümberregistreerimine toimub ka võistluskeskuses numbrite väljastamise ajal ning lõpeb võistluseelsel õhtul kell 17.00. Ümberregistreerimistasu 10 EUR + osavõtutasude vahe (lühemalt distantsilt pikemale või mittekehtiv soodustus).

NB! Võistluspäeva hommikul ümberregistreerimist ei toimu (ei isikult isikule ega distantsivahetust)!

13) Kui ma eelmisel aastal võistlusel ei osalenud, kas käesoleval aastal paigutatakse mind viimasesse stardikoridori või arvestatakse mu varasemaid tulemusi?

Registreerimisprogramm arvestab stardinumbrite andmisel automaatselt kahe viimase aasta tulemusi, eelistades kõige värskemat tulemust. Täpsema info stardigruppide moodustamise kohta leiad konkreetse ürituse üldjuhendist.

14) Mida teha, kui ei leia pärast võistlust oma tulemust finišiprotokollis?

Tõenäoliselt oli sinu ajavõtukiip valesti kinnitatud või oli tegu vigase kiibiga. Palun teatage tulemuse puudumisest Klubi Tartu Maraton sekretariaati tartumaraton@tartumaraton.ee HILJEMALT 3 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST VÕISTLUST, lisades juurde oma oletatav finišeerimise aeg ning võimalusel ka mõne kaasvõistleja stardinumber, kellega koos lõpetasite, et lihtsustada otsimist finiši videost. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.